måndag 17 september 2012

Jesus Christ Superstar

Den 29/1 bokade jag biljetter till Jesus Christ Superstar på Göta Lejon i Stockholm till 15/9. Så i fredags åkte dottern och jag upp till huvudstaden för en tjejhelg och på lördagen var det äntligen dags för musikalen. Vi hade kanonplatser, satt på rad 2 från scenen! Vi kunde se alla ansiktsuttrycken hos skådespelarna, vilket jag uppskattar. Det blev en fantastisk upplevelse att äntligen få se denna favoritmusikal vars musik och texter jag älskat i många år, och jag har alltid uppskattat att musikalen har kläder och miljö från en helt annan tidsepok. När föreställningen var slut och hela publiken stod upp och applåderade Ola Salo och alla andra fantastiska artister säger Naemi "Mamma, jag vill se den igen!" och jag kände precis samma sak! Mvh Mia

1 kommentar:

  1. Ska vi boka den till pastoratet ;) Ja, den är fantastisk att titta och lyssna på.

    SvaraRadera