tisdag 13 juli 2010

Musikupplevelse!

Så är min semester slut och jag ska jobba några veckor innan omgång två av semestern kommer. Jag kunde inte fått en bättre start på jobbet än den jag fick, en musikupplevelse i Sandvik! Magdalena och Bengt-Ove hette de som stod för musiken. De framförde folkmusik på dragspel, flöjt och fiol samt bjöd på sång. Programmet var utmärkt och det blev en riktigt fin musikupplevelse! Därefter fanns det möjlighet till fika i sockenstugan och de flesta av oss tog den chansen. Nästa musikupplevelse är redan på torsdag - välkommen då!
Det var för övrigt väldigt fint ute i Sandvik, solsken, lite vind, fina rabatter och välklippt gräs! Ja, dettta hörde jag av flera besökare och det tycker jag var så roligt att jag vill dela med mig av det och samtidigt tacka våra vaktmästare och sommarvikarier!
Väl mött i sommarvärmen! Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar